SupportCenter

supportObsługa klienta jest kluczowym elementem wpływającym na postrzeganie przedsiębiorstwa.

 

SupportCenter to innowacyjna aplikacja, która kompleksowo wspomaga obsługę konsumentów. Jest dostępna z poziomu przeglądarki internetowej, w polskiej wersji językowej.

 

SupportCenter dysponuje Portalem Pomocy. To bardzo nowoczesne rozwiązanie. Klient może samodzielnie wykonywać wiele czynności, takich jak np. przeszukiwanie bazy danych.

 

SupportCenter pomaga zaoszczędzić czas pracownikom działu wsparcia. Narzędzie to, stworzyło bazę wiedzy, która posiada kompleksowy system przeszukiwania danych. Kontrolowanie listy wszystkich produktów, które zostały zakupione przez konsumenta, także przyśpiesza obsługę klienta. Natomiast HelpDesk automatyzuje obsługę zgłoszeń. Dzięki tym działaniom problemy odbiorców są rozwiązywane szybciej.

 

SupportCenter dba o to, aby klienci byli zadowoleni z poziomu świadczonych usług. Rejestruje i zarządza kontami przedsiębiorstw oraz kontaktami klientów firmy.

 

SupportCenter kompleksowo zajmuję się kwestiami związanymi z umowami SLA. Ta aplikacja pomoże przedsiębiorstwu zbudować pozytywne relacje z klientami. Odbiorcy będą zachwyceni tym, jak szybko i skutecznie zostaną rozwiązane ich problemy.

Kategoria: Utrzymanie IT

Facebook

LinkedId