ServiceDesk Standard

servicedeskKażda firma, niezależnie od tego czy jest małym, średnim czy dużym przedsiębiorstwem, powinna mieć jednostkę organizacyjną, która byłabym odpowiedzialna za wsparcie funkcjonalne aplikacji informatycznych i usuwanie problemów.

 

ServiceDesk Plus Standard to idealny system helpdesk, nieskomplikowany i prosty w obsłudze. Posiada niezbędne funkcjonalności do sprawnej obsługi zgłoszeń.. Posiada rozbudowane narzędzia, które w sposób bardzo efektywny pozwolą na zarządzanie i zaoszczędzenie czasu. Przy użyciu ServiceDesk Plus Standard stworzysz min. portal samoobsługowy, bazę wiedzy, własne raporty.Jest kompletny i co najważniejszy zgodny z ITIL. Posiada rozbudowane narzędzia, które w sposób bardzo efektywny pozwolą na zarządzanie i zaoszczędzenie czasu. Przy użyciu ServiceDesk Plus Standard stworzysz min. portal samoobsługowy, bazę wiedzy, własne raporty.

 

Dzięki niemu użytkownicy w bardzo szybki sposób będą mogli zamawiać usługi i zasoby z IT oraz rejestrować zgłoszenia, których obsługa jest możliwa także za pomocą urządzeń mobilnych. Ponadto platforma ta oferuje dostęp do wielu modułów takich jak min.: zarządzanie problemem i zmianą, projektami, raportowanie.

 

Aplikacja internetowa daje Ci możliwość połączenia działań związanych z projektowaniem i tych, które są odpowiedzialne za prawidłowe utrzymanie sieci IT. Jest dostępny w wersji polskiej.

Kategoria: Utrzymanie IT

Facebook

LinkedId