ServiceDesk Plus Professional

servicedeskSzukając systemu helpdesk, który w sposób bardzo łatwy i nieskomplikowany utrzymałby prawidłowe działanie sieci IT i jednocześnie pomógłby w działaniach związanych z projektowaniem, warto przyjrzeć się ServiceDesk Plus Professional.

 

To niezwykle innowacyjne rozwiązanie, które zdobyło wielu zwolenników. Co ważniejsze jest dostępne w języku polskim. Aplikacja jest oparta na przeglądarce internetowej. Zajmuje się nie tylko przyjmowaniem zgłoszeń od użytkowników i kontrolą rozwiązań.

 

ServiceDesk Plus Professional zapewnia sprawne i efektywne zarządzanie licencjami, skanowanie i ewidencje zasobów, zakupy i umowy serwisowe,a także raportowanie zasobów. Dzięki temu programowi każdy menadżer IT będzie mógł skutecznie zaplanować swoją pracę. Kontrola nad zespołem, a także dowodzenie nim stanie się przyjemniejsze i bardziej efektywne.

 

ServiceDesk Plus Professional to system, który zagwarantuje dobry początek. Wszyscy, zarówno użytkownicy, a także serwisanci docenią fakt, że jest bardzo zaawansowany, a jednocześnie niezwykle prosty w obsłudze.

Kategoria: Utrzymanie IT

Facebook

LinkedId