ServiceDesk Plus Enterprise

servicedeskServiceDesk Plus Enterprise to najbardziej rozbudowane narzędzie helpdeskowe od ManageEngine. Łączy w sobie elementy wersji Standard i Professional. Dzięki temu oferuje min.: stworzenie portalu samoobsługowego, który ułatwi użytkownikom szybką rejestrację zgłoszeń oraz audyty oprogramowania, umowy serwisowe i SLA. Jest to bardzo zaawansowane rozwiązanie. Przeznaczone dla wszystkich tych, którzy chcą w sposób prosty i bardzo efektywny organizować wiele procesów ITIL: zarządzanie zgłoszeniami, usługami, problemami, zmianami, projektami, bazą wiedzy, CMDB. Intuicyjny interfejs jest dostępny z poziomu przeglądarki internetowej. Bardzo skutecznie wykrywa zasoby, określa relacje między nimi, a także potrafi szczegółowo je inwentaryzować.

 

Wykorzystując bazę CMDB ma dostęp do wszystkich informacji dotyczących zasobów IT. Umożliwia to zbudowanie relacji między wszystkimi elementami, które wchodzą w skład struktury IT. Kontrola pracy i zwiększenie jej wydajności z ServiceDesk Enterprise będzie bardzo przyjemnym zadaniem.

 

Nie sposób wymienić wszystkich korzyści jakie niesie ze sobą ServiceDesk Enterprise. Odczują je wszyscy- użytkownicy, serwisanci i menadżerowie IT.

Kategoria: Utrzymanie IT

Facebook

LinkedId