Microsoft Office SharePoint Server

mc share pointMicrosoft Office SharePoint Server – rozszerzona wersja Windows Sharepoint Services 3.0 – to nowoczesna aplikacja, która wchodzi w skład pakietu Microsoft Office System 2007. Ta platforma jest kompleksowym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym ciągłość pracy, zwiększenie wydajności, poprawę efektów działań użytkowników i administratorów. Struktura IT jest odpowiednio zoptymalizowana, dzięki czemu koszty są mniejsze.

 

Microsoft Office SharePoint Server gwarantuje przedsiębiorstwu bardzo szybki dostęp do danych dzięki zaawansowanym narzędziom wyszukiwania. Zarządzanie także staje się prostsze i efektywniejsze. Aplikacje biurowe łączą się z siecią. Platformę można implementować na różne sposoby – lokalnie lub jako usługi hostowane. Niezależnie od wyboru, narzędzie pozwala na skuteczne podejmowanie świadomych decyzji biznesowych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Zewnętrzne źródła informacji są obsługiwane przez BDC. Platforma jest zintegrowana z aplikacją Excel. Biblioteka ma wiele opcji – potrafi np. kierować zawartością w zależności od potrzeb. Microsoft Office SharePoint Server ułatwia pracę, obniża koszty szkoleń i podnosi wydajność organizacji.

Kategoria: Biznes-IT

Facebook

LinkedId