Komunikacja zuinifikowana

komunikacjaKomunikacja zunifikowana pozwala na zwiększenie wydajności pracy, a także zaoszczędzenie czasu. Nowoczesne rozwiązanie przyspiesza proces podejmowania odpowiednich decyzji, sprawia, że personel staje się bardziej zintegrowany i przede wszystkim gwarantuje zwrot kosztów implementacji.

 

Komunikacja zunifikowana to wszystkie narzędzia komunikacyjne, które służą zwiększeniu wydajności kontaktów. Dzięki nim można przekazywać i odbierać informację za pomocą różnych urządzeń np.: pocztę e-mail odczytywać w komórce, połączenia telefoniczne odbierać w komputerze. Każdy użytkownik ma ujednolicony interfejs i dostęp do czatu, połączeń telefonicznych, konferencji wideo, poczty elektronicznej, kalendarza, listy kontaktów i innych kanałów komunikacji. Komunikacja zunifikowana gwarantuje zmniejszenie wydatków. Zapewnia klientom możliwość skontaktowania się z jednostką organizacyjną na różne sposoby. Dodatkowo niektóre procesy biznesowe są automatyzowane. Każdy pracownik przedsiębiorstwa może z dowolnego miejsca na świecie uczestniczyć w bieżących pracach firmy.

Kategoria: Biznes-IT

Facebook

LinkedId