ISO20000

ISOUsługi informatyczne rozwijają się bardzo dynamicznie. Trudnym zadaniem jest utrzymanie prawidłowego działania sektora IT. Przedsiębiorstwo świadczy przecież swoje usługi klientom zewnętrznym, ale także wewnętrznym Standardy prawidłowego funkcjonowania tego obszaru wyznacza ITIL – najpopularniejsze na świecie rozwiązanie, które stało się niepodważalnym kodeksem postępowania. ITIL dostarcza szeregu rozwiązań, które przyczyniają się do efektywnego działania w sferze IT, podnoszą jakość wykonywanych usług i usprawniają pracę zespołów informatycznych.

 

ISC20000 to narzędzie oparte na bibliotece ITIL. Jest jednym ze standardów kierowania. Generuje dyrektywy i wymagania, które po określeniu i implementacji przyczynią się do całościowej regulacji obszaru IT.

 

ISC20000 ma bardzo szeroki zakres usług. Wpływa na poprawę jakości wykonywanych usług. Wprowadzenie międzynarodowych standardów z pewnością znacząco przyczyni się do rozwoju każdego przedsiębiorstwa.

 

ISO20000 jest skierowane nie tylko do naczelnego kierownictwa organizacji, a także do kierownictwo IT. Każdy komórka firmy zyska na wdrożeniu ISO20000.

Kategoria: Utrzymanie IT

Facebook

LinkedId