SupportCenter Plus

SupportCenter Plus jest opartą na przeglądarce internetowej aplikacją wspomagającą obsługę klienta. Oferuje Rejestrację Zgłoszeń, Zarządzanie Kontami i Kontaktami, Zarządzanie umowami SLA oraz Bazę Wiedzy, a wszystko w bardzo przystępnej cenie. Oprogramowanie to wspomaga śledzenie i rozwiązywanie problemów występujących u klientów, podnosząc poziom zadowolenia i jakości serwisu firmy. Aplikacja z interfejsem w polskiej wersji językowej.

Witryna Portalu Pomocy pozwala w znacznym stopniu zredukować ilość telefonów klientów kierowanych do działu wsparcia. Klient ma możliwość samodzielnego przeszukiwania bazy wiedzy, dodawania nowych lub sprawdzania statusów wcześniej wprowadzonych zgłoszeń.

Oparta na przeglądarce internetowej baza wiedzy ułatwia pracownikom działu wsparcia szybsze rozwiązywanie problemów. Zaawansowany system przeszukiwania danych umożliwia szybsze dotarcie do właściwych rozwiązań. Przy jej pomocy klienci często już podczas pierwszej rozmowy otrzymują odpowiedź na zgłaszane problemy, co podnosi ich poziom satysfakcji.

Moduł ten pozwala rejestrować i zarządzać wszystkimi kontami i kontaktami klientów firmy, co wpływa korzystnie na poziom ich zadowolenia.

Łatwy w obsłudze help dek pomagający firmie automatyzować proces obsługi zgłoszeń, by dostarczać swoim klientom niezmienne i rzetelne usługi najwyższej jakości.

Właściwie określony poziom jakości usług podnosi poziom zadowolenia klientów. W SupportCenter Plus można definiować warunki umów SLA, monitorować ich zgodność oraz tworzyć warianty eskalacji w przypadku niedochowania ustalonych warunków umowy SLA.

Pracownicy działu wsparcia mają dostęp do listy wszystkich produktów zakupionych przez klienta, co poprawia i przyspiesza obsługę zgłoszenia. Również sami klienci mogą śledzić i zarządzać szczegółowymi informacjami o zakupionych przez siebie towarach.